Ved

Hojt!

Idag efter jobbet hämtade jag 3 kubik ved, kanske lite drygt 3. Vebon är halvfull. I vinter ska vi testa pellets och ved parallellt och vi får se vilket vi tycker om bäst.

Vi har eldat upp kakelugnen nu så den är varm och go.

Veden verkar vara skapligt torr men vi får låta det ligga en stund innan vi kan börja använde den på riktigt.

Det känns på att kasta ved och imorgon kommer jag nog ha träningsvärk och ont i ryggen.

Man är lite vek och det är bara att erkänna sin ynklighet.

Nu ska jag trycka i mig efterrätt och se på tv.

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: MOR

VI HAR TAGIT LITE VED FRÅN FÄRSÅN, OCH DET BLIR LITET MER I HELGEN.

Å SÅ SÄTTA HUSVAGNEN UNDER TAK, SÅ DET ÄR GJORT.

2010-09-29 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0