Duct tape (silver tejp)

Hojt!

Jag tror att det är ganska uppenbart att jag har haft för mycket tid att sitta vid datorn nu ett tag.

MEN i utvecklingens och förkovringens namn är jag skylldig att sprida kunskap till alla er vetgiriga läsare.

Filmen visar hur man gör en produkt som är mycket populär på den här sidan atlanten och är enligt många det enda du egentligen behöver för reparationer.

Det är från världens största 3M fabrik i Ontario, Canada (enligt filmen) där dom gör silvertejp.

Jag tyckte den var underhållande och samtidigt bra för att hålla tillbaka kunskapstörsten.

Enjoy folks!




Kenny


Kommentarer
Postat av: Widar

Fin avslappnad naturlig röst han körde med.

2009-11-08 @ 16:14:19
URL: http://widarsson.com/blogg
Postat av: Marie

Jaha, där ser man. Nu vet man hur den multifungerande silver tejpen är gjord - nice :D

2009-11-17 @ 23:00:33
URL: http://quinitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0