Ännu ett besök...

Hojt!

Idag var jag inbokad för att få svar på nervundersökningen. Svaret är att det finns inga nervskador. Så att jag är bortdomnad i vänster häl och att foten känns konstig är något annat.

Att detta blev efter olyckan och att det blev betydligt värre efter fys testet har alltså inget med detta att göra enligt dom.

Jag har ju svårt att förstå allt det här men jag är ju ingen läkare heller.

Ingen är ju gladare är jag om det inte finns några problem som är relaterade till ryggen men man blir ju skeptisk när en allmänläkare får sätta diagnos som dessutom är dom med det lägsta budet till försäkringsbolaget.

Så vi kan väl enas om att detta är en intressant situation.

Läkaren bestämde att dom ska kolla på min arbetsbeskrivning och beroende på det så får vi se om det blir någon mer rehabilitering eller hur det kan bli.

Jag vill ju bara bli bra och jag kan ju säga att jag inte är så sugen på att ha en bortdomnad häl för resten av mitt liv.

Alla länder, ideologier och kulturer har ju sina nackdelar och fördelar, jag har aldrig haft ett så rött sosseblod i mina ådror som jag har nu.

Det här kapitalistiska träsket lämnar en bitter eftersmak i min mun.

Over and out!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Marie

... you gotta be kiddin' me?

Hälen har inget att göra med ryggen & CO, sedan olyckan och det är sedan dess allt detta har hänt?

Suuuuure bacon. Jag känner mig väldigt skeptiskt till det där jag med.

Det måste ju ha något med skadan att göra, i och med att det är sedan olyckan du fått alla dessa symptomer - eller är det bara du och jag som verkar

finna detta logiskt? Hallå? En läkarjävel måste väl kunna fatta samma grej- tycker man ju. Men tydligen så går deras hjärnkapacitet och logik utöver

vilken försäkring kunden har. Hmpf. Patetiskt.



Jag blir så glad inombords när du nämner röd politik så kärleksfullt :)



Kram

2009-11-17 @ 22:45:39
URL: http://quinitha.blogg.se/
Postat av: Marie

... you gotta be kiddin' me?

Hälen har inget att göra med ryggen & CO, sedan olyckan och det är sedan dess allt detta har hänt?

Suuuuure bacon. Jag känner mig väldigt skeptiskt till det där jag med.

Det måste ju ha något med skadan att göra, i och med att det är sedan olyckan du fått alla dessa symptomer - eller är det bara du och jag som verkar

finna detta logiskt? hallå? En läkarjävel måste väl kunna fatta samma grej- tycker man ju. Men tydligen så går deras hjärnkapacitet och logik utöver vilken försäkring kunden har. Hmpf. Patetiskt.



Jag blir så glad inombords när du nämner röd politik så kärleksfullt :)



Kram

2009-11-17 @ 22:46:49
URL: http://quinitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0