1800 kalorier

Hojt!

Här i USA är ju levnadsstilen sån att en stor del av befolkningen lider av övervikt. Det är ju inget vidare och det kan ju påverka en på olika sätt. En på jobbet vill ta värvning i flottan och för han är det vikten som ställer till det. Han är för välbyggd helt enkelt och han har tappert kämpat med en diet i 10 veckor, nu har han gått ner 33 lbs. Ungefär 15 kg. Dieten går ut på att bara äta 1800 kalorier om dagen och gå på gymet och motionsträna 3 gånger i veckan.

Han gör det bra och han har tydligen förlorat en hel del vikt under dom senaste åren och han har fortfarande samma overaller som när han började. Det börjar bli i stil med att klä sig i ett fyrmannatält....

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

Usch, jag hoppas slippa hamna i såna situationer. Själv tänker jag anmäla mig på Träningshuset. Vår VD sa att det bara var att gå dit och anmäla sig. Det var ju bra. Under sommaren kanske jag inte bryr mig så mycket, men till vintern, när det är halkigt att gå, är det läge att sätta igång och röra på sig.

HA DE



KRAM MOR

2009-05-17 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0