Fredag

Hojt!

Skönt med fredag och efter en slitsam vecka har det äntligen blivit helg. Det blev att jag ska ha jour imorgon och det är ju finasiellt bra, tråkigt att få åka ut om det blir några problem.

Jag tänkte att vi skulle bjuda till och berätta en historia. (Det är autentiskt material.)

En dag för inte så länge sedan hade en verkstadsbas besök av en grupp kunder.

Under rundturen fick han frågan om hur många som jobbade på firman.

Han svarade: Ungefär hälften

Vi har förresten bröllopsdag idag. Min lillasyster grattade (och påminde oss). Jag måste hitta på något till min fru imorgon.

Nu ska vi se på Hellboy 2!



God natt!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Spünst

Grattis på bröllopsdagen.



Hellboy 2 tycker inte jag var nån höjdare. Vad tyckte ni? ;-)

2009-03-28 @ 09:59:33
Postat av: Peter och Maria

Grattis på bröllopsdagen från oss på landet!

2009-03-28 @ 10:49:29
Postat av: mor

Ja, just det, ni firar bröllopsdag! Jag undrar om jag skrev rätt dag i släktboken? Men jag hoppas det. Så grattis så här en dag efteråt. Huga vad tiden går.

Vi har snart varit gifta i 21

2009-03-28 @ 15:02:13
Postat av: mor

Förresten, det där lät som goddag yxskaft. Ungefär hälften. Ha ha ha



2009-03-28 @ 15:03:45
Postat av: Kenny & Alexandra

Tack för alla gratulationer! Tänk vad tiden går. Hellboy var väl ganska bra, tyckte vi iallafall.

2009-03-28 @ 18:47:06
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: Carola

Grattis i efterskott.

Tänk att snart kommer ni hem också. Mycket saker som händer på kort tid.

2009-03-28 @ 22:39:09
URL: http://familjeneldhhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0