Vattenläckage

Hojt!

Idag möttes jag av en inte så rolig syn när jag kom hem från jobbet. Min fru hade badat våran dotter och nu droppade det vatten ifrån dom infällda armaturerna i vårat köks-tak.

Inte så roligt och det var en stor pöl på golvet i köket.

Jag ringde våran hyresvärd och han kom och besiktade skadan direkt. Tyvärr så lyckades han inte lokalisera läckan och vi ska inte använda badkaret på övervåningen nu på ett tag.

Så kan det gå.

Såna här saker händer lite nu och då i det här landet.

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Spünst

Inge vidare att behöva käka morgongröten iförd regnställ....

2009-06-22 @ 20:45:55
Postat av: Marie

Okej..? Mysko att det kan bli så!

Första tanken man fick när man läste detta, var: Amerika och deras pappershus...

2009-06-24 @ 09:19:23
URL: http://quinitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0