Fat Bob

Hojt!
För ungefär en vecka sedan fick jag en inbjudan till Harley Davidson för att provköra en motorcykel och samtidigt få en gåva. Gåvan var en bok som firade Harley Davidson 100 år.

Det var egentligen en jobbarkompis som fått inbjudan men han hade redan en bok så jag fick åka istället.

Så idag åkte jag ner medans min fru var hon en bekant och gjorde gipsavgjutningar.

Kravet var att man skulle ha full riding gear och naturligtvis körkort.
 
När jag kom dit så verkade det först som att jag bara besvärade försäljaren. Dom frågade vill du bara ha boken eller vill du provköra å?

Såklart vill jag köra och jag skulle ju kunna ta boken nu och komma tillbaka en annan gång och provköra. Det ordnade sig ändå och jag fick provköra en Fat Bob.

 

Det här nog det dummaste jag har gjort på länge. När man får smak på något sånt här är det svårt att sluta. Den här hojen hade allt jag har saknat på Sportstern.

Så vad gör jag nu då? Montera turbo på min hoj kanske???

Nåväl, det är mycket pengar. 15.601 dollar för att vara exakt.

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Spünst

hehe...

Vi är och hälsar på Widar. Strax frukost

2009-07-01 @ 11:23:48
Postat av: Marie

Ja, ja. Då vet man vad du önskar dig i jul då :D höhö

2009-07-01 @ 20:54:03
URL: http://quinitha.blogg.se/
Postat av: Peter

Ja, en sådan skulle man ju haft... :)

2009-07-01 @ 21:22:03
Postat av: mor

Ja, nu fick du nått att fundera över.......



kram mor

2009-07-08 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0