Hus & hem mässa

Hojt!
Idag var vi på Hus & Hem mässa . Det var intressant och mindre än vad jag hade föreställt mig. Vi hade sällskap av en bekant från jobbet och hans fru och vi fyllde i en himla massa kuponger för dragningar om tv apparater, vinylfasader, uterum och annat kul.



Det roligaste var fasktiskt att det var en smed på plats och det var riktigt fina grejer, och fina priser.

Länk---> vulcan ornamental

Här är en duschhörna och en altan med altanräcke. Allt är i komposit material och det ser nästan äkta ut. Altanbrädorna åldras inte och det enda man behöver göra är högtryckstvätta på våren. Bräderna är gjorda av gamla PET flaskor, sågspån och pigment för färgen.

 

En firma jobbade med markarbeten och skötte allt från projektering till slutförande. Dom gjorde fina jobb och dom visade några före och efter bilder. Det är otroligt vad lite markarbete kan göra.



Efter vi hade cirkulerat runt flera varv var vi hungriga och åkte på restaurang. Här är vår efterrätt. Min fru och jag delade.



Ha de!

Kenny

Kommentarer
Postat av: MOR

Gíck det att köpa nått av smeden?

Säkert var det intressant att se allt som fanns.



mor

2009-01-25 @ 20:19:05
Postat av: Kenny

Jo det gick att handla och han kunde skicka grejerna till en. Det var lite dyrt dock... Han tyckte att det lät intressant att jag var intresserad av smide och sa att han visade gärna hur han arbetade om någon var intresserad av att komma och se. Ska kontakta sme´n framöver och så ska vi besöka och se hur det går till i USA. :)

2009-01-26 @ 03:59:53
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0