Förra året

Hojt!
Vi har haft snö, kallt och sen varmt med regn och sen kallt, sol och mera snö. Vädret är växlande och ungefär som en sydsvensk vinter. Lite trist när det vita försvinner.

Nu på morgonen såg det ut såhär iallafall.

 

För några dagar sedan grillade vi efter jag skottat av altanen. Det var i kallaste laget men det gick.

Sen så har vi lite nytt julgranspynt.

 

Vi har besökt New York igen. Det var nog allt förutom julstöket, julrean, lite jobb, besök från sverige. Se vad tiden går.


 Nu   För tre månader sedan

Bensinen är lite billigare nu än för tre månader sedan. Jag har sett den så låg som $1.39/gallon nere i New Jersey.

Jag återkommer med ännu ett New York inlägg lite senare.

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

Ja, ni fick lite vitt igen lagom till nyår. Det var väl trevligt. Det är vitt här hemma i Östersund också, fast det var inte så kallt igår. Tror det är lite kallare idag faktiskt, fast jag har inte kollat termometern nått.

Har varit inne bara, är lite seg, sen nyårsvakan. Vi blev hos Vivi och Tommy till klockan halv fem i morse. Så klockan två dag klev vi upp. Ungdomarna kom visst hem mellan kl 6 och 7 i morse. Nu har de dragit till Brunflo.

kram och gott nytt år.

MOR

2009-01-01 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0