Smocka på gymet och paradis-ask

Hojt!

Idag har det varit en ganska bra dag. Jag har haft utvärdering på jobbet och det gick väl bra och sen efter jobbet så åkte jag till gymet för att gympa.

Tyvärr så råkade jag knocka en av dom som arbetar på gymet. Det gick väl bra men det kändes lite onödigt.

Jag använde en maskin för att träna ryggen och den fungerar som en pendel. Man drar i ena sidan och då åker andra sidan upp där vikterna sitter. Nu råkade gymföreståndaren gå förbi när jag laddade för fullt och det var nog minst sagt obekvämt för honom.

Sen när jag kom hem serverade min fru pytt i panna med rödbetor och sen beordrade min fru mig att äta slut på det övre lagre i paradisasken så vi kunde börja på det undre. Eftersom jag vill sköta mig och vara en god man så offrade jag mig och även fast det bitvis var tufft så lyckades jag slutaföra uppdraget och tömma det övre lagret.

Efter det så tittade vår dotter och jag på "How it's made" på tv och idag så visade dom hur man gör handfat i materialet gjutmarmor, mutterdragare, Nascar bilar, te kannor i keramik och bensintankar.

Usch vad slitsamt men nån måste göra det...   :)

Ha de!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Tessa

Sorry...har inte haft tid att uppdatera! Men ska göra det så fort jag får tid!:D

2009-02-04 @ 08:19:49
URL: http://sessansblogg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Uppdaterat!!!

2009-02-04 @ 08:50:58
URL: http://sessansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0