Om....

Hojt!

Visst är det märkligt hur det kan gå i livet, hur små val som tycks vara helt obetydliga sakta men säkert leder oss vidare och förhoppningsvis är det en utveckling som passar oss.
Många gånger så tar man nog saker och ting för givet som att det alltid finns nära till hands precis som det alltid har varit.
Om man skulle få bli vad som helst, undra hur många som skulle säga att det är det dom är idag.
En som jobbar där jag jobbar, han började prata om att om han skulle få leva om sitt liv skulle han vara en trummis i ett rockband och han skulle vara bra på det. För att förverkliga sin dröm att spela trummor hade han nu köpt ett trumset och skulle börja spela.

Ibland så väljer vi mer med hjärnan än med hjärtat.

Och så ett sista budskap:



Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

Kanske nått att tänka på lite till mans. Det är säkert många som tycker och känner att de har haft ett helt fel yrke, men inte iddes eller orkat göra nått åt det. Själv är jag glad att jag tog itu med det, innan jag blev alldeles för gammal. Nu har jag i alla fall några år kvar att jobba och dessutom trivs med det. UNDERBART!

Så vad ni gör, spara inte för länge!



Mor



Mor

2009-02-19 @ 13:38:39
Postat av: Widris

Ja Trummor är u bra.

Om du inte skrivit "En som jobbar där jag jobbar" skulle jag trott att du menade mig. Fast jag ska inte bli rockstjärna. Jag ska bara ha kul :)

2009-02-22 @ 13:43:03
URL: http://widarsson.com/blogg/
Postat av: Kenny

Vi får väl se om han blir rockstjärna, jag tror han gör det för att det är kul. Eller han tycker att det ska bli kul.

2009-02-22 @ 15:59:33
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0