Köpa däck

Hojt!
Idag åkte jag ner efter frukosten och handlade däck till volvon. Skulle vara stället med dom bästa priserna i stan och det tror jag det var. Enligt sägnen ska stället ha funnits i 30 år och lokalerna ska vara betalade. Trevlig personal och jag fick frågan var jag var ifrån. Jag svarade att jag vara från Sverige och det första en sa var: ni har snygga brudar va!? Det har jag sett sa han... Som med alla länder under solen så finns det alla sorter. Han nöjde sig med det och höll med om att det finns alla sorter var än man åker. Det är något som man får höra ofta här och uppfattningen verkar vara att det finns mycket fina damer i Sverige. Nåväl.

  

Så då var det fixat!

Förresten, idag så hade grannfrun både byxor och trosor på sig....

Fridens!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Va, menar du att grannfrun springer omkring naken i huset

2008-09-30 @ 06:32:31
Postat av: Spünst

Ja, det börjar nog bli dags att se över vinterdäcken. Blir nog dubbfritt i år igen.

Hm..en grannfru som springer runt barbacka.. Skumt :-)

2008-09-30 @ 07:47:05
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: kristin

hej alexandra. Grattis till bebben!!!

Kommer inte in på er bebisblogg.

Du får gärna mejla anv. samt lösen om jag får kika på er sida för er.

[email protected]



KRAM

2008-09-30 @ 09:27:58
Postat av: Katrine

Här kan ni läsa om det



http://www.alltombarn.se/barnhalsa/1.16247/nappflaskor-med-och-utan-bisfenol-lista-1.16244

2008-09-30 @ 19:35:57
Postat av: Anders

Tackar för hälsningen på http://iamiamaria.blogg.se/2008/september/blivit-faster.html#comment

Hoppas eran lilla kommer snart så ni får användning för kombin! Du skriver inte om det blev 335/25/20 profil eller ännu bredare däck :-)

2008-09-30 @ 20:30:55
Postat av: Carola

Nu får du ju berätta om granntanten... vi blir ju nyfikna.

2008-09-30 @ 21:49:21
Postat av: Marko

Och det vet du ? hur vet du det ? att hon har trosor under ? hmmmmm......?

2008-10-02 @ 05:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0