Amazon

Hojt!
Jag har sett en svensk trotjänare när vi var ute på byn. Dom är inte vanliga men dom finns.



För övrigt så har vi ett nytt arbetsschema på gång som skall sjösättas i början på oktober. En hybrid mellan 8 och 12 timmas skift.

Troligtvis så kommer det att gå åt en del kaffe för att mäkta med så därför tänkte jag köpa mig en termosmugg. Här i USA är det jobbigt att ta påtår.



Ikväll var det fullmåne och enligt dom gamla visa så skall man tydligen föda då. Än så länge så har det inte blivit något.



Vi har fått höra att man skall äta en Whopper Junior om inte det räcker med fullmåne men det verkar inte heller hjälpa.



Vi har faktiskt provat att smaska våffla på Waffle House. Det är inte så dumt. Jag brukar iofs äta burgare med potatisbulle och sallad.

  

Våra tomater växer så det knakar och det blir en hel del.

 

Sov gott!

Kenny




Kommentarer
Postat av: Maria

hej på er, här i severige väntar vi på bebisen med spänning =)

ja du alexandra, det kom en liten tjej som kom ut med fötterna först, men det gick bra endå.

Maria

2008-09-16 @ 07:00:21
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0