Motorcykelkurs

Hojt!
Det har varit en händelserik helg med många aktiviteter. Jag hade privileget att åter igen få tillfället att ha jour och det resulterade i 3 utryckningar och 15 timmar slit. Olyckligtvis så blev en på natten när vi låg och sov som skönast, den andra när vi precis såg förtexten till en film kl:21.00 och den sista medans jag hade motorcykelkurs. Eftersom jag fick förfrågan om jour efter jag redan var anmäld till kursen fick jag vara otillgänglig under den tiden.

Motorcykelkursen var skoj med massa övningar och det hände några incidenter under dom två dagarna och den ena var en omkullvält motorcykel och det andra var en herre som körde in i en byggnad. Alla överlevde så instruktörerna var ganska nöjda verkade det som.
Vi blev ivägsläppta en halvtimme tidigare varje dag så vi var väl inte för mycket trubbel iallafall. Det är förresten 30 minuter för er med det metriska systemet.



Den ena instruktören var en pensionerad fångvaktare som var van att prata högt, tydligt och gav direkta instruktioner. Han sa att det hade att göra med hans förra jobb.

Det var en var en fin hösthelg med kallt på morgonen och soligt och klart på dagarna.

   
 

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Widris

Jättevackra bilder.

Ser trevligt ut!

2008-10-06 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0