Har hon, eller har hon inte trosor?

Hojt!
Jag känner ett stort tyck från läsarna och att det är dags att förklara och sprida budskapet om dom försvunna trosorna.
Våran granne, en dam i sådär 45-50 år visade sig på altanen för några dagar sedan med tröja på sig, enbart tröja! Min fru satt och ammade och ropade på mig att jag skulle skynda mig in i vardagsrummet. Tanten hade gått in och jag slapp se eländet och jag försäkrade min fru att hon såg nog kanske inte riktigt och det var förmodligen byxor som hon hade sett fast det var nära hudfärgade byxor.
Det gick en stund och sen skrek mig fru igen. Nu var granndamen på gång igen och den här gången så bekräftade vi båda det min fru såg första gången.
Hon såg lite risig ut så hon hade nog konsumerat det som dom kallar för "adult beverages" (dryck med alkohol) här i USA.

Eller så var det något annat.

Jag tänker inte fråga så det förblir en gåta.

Fridens!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0