En glad gris!

Hojt!
I onsdags så hade vi sista teorikvällen på motorcykelkursen och jag klarade det skriftliga provet. Och så
igår och idag så hade jag sista delan av motorcykelkursen och idag var det utvärdering, eller om man ska kalla det uppkörning. Vi fick göra undanmanöverprov, snabbstopp-prov, kurvtagning och köra i 8.

Man fick poängavdrag för misstag och det gick att ha upp till 21 poäng innan man blev kuggad. Jag fick inga avdragspoäng och det var ju skoj.

 

Motorcykelkursen syftar till att utbilda, belysa vad som är viktigt och göra det säkrare i trafiken.

Vi har strålande höstväder och det är fortfarande varmt på dagarna.

   

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: morfar

Ett stort grattis till körkortet.Kör försigtigt,du är en fader nu.

2008-10-13 @ 07:27:45
Postat av: Carola

Jätte grattis Kenny. Vad skoj.

Måste du ta om motorcykel kortet när du kommer hem igen? Eller gäller det amerikanska då?



Carola

2008-10-13 @ 21:18:37
Postat av: Kenny

Tjo!

Nä det gäller inte i sverige. Jag tror att jag kan köra på det i 6 månader men det är bara något jag har hört. Måste kolla upp det.

2008-10-14 @ 05:15:31
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/bebis
Postat av: Faster Marie

Grattis brorsan, bra jobbat! :D

Du får köra försiktigt.



Kram

2008-10-15 @ 16:29:31
URL: http://quinitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0