Thanksgiving

Hojt!
Idag är det Thanksgiving och helgdag här i USA och imorgon är det stor rea. Dom har alltid helgdagsrea här och jag ska ut och spana efter lite leksaker åt mig.
Jag har upptäckt en riktigt skoj kanal på tv. Det är kanal 121 och det är en DIY kanal (Do It Yourself). Dom renoverar hus, testar verktyg, bilar betong osv. Det är som en hårigare version av äntligen hemma utan sytanten och det andra dravlet.

Länk--->  DIY Network

Dom har bl.a. en show som heter "Man Cave" som visar hur man bygger lekrum för stora pojkar.

Sen så har jag börjat gå till gymet igen och vi får väl se om jag kan vända trenden med dom krympande kläderna.

Jo förresten, vi ska på Thanksgivingmiddag idag och äta kalkon. Det blir gott. Det skulle tydligen serveras pumkin pie och lite annat smask....

Smaska lungt!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0