Låt-tipset

Hojt!
Det finns en ganska lugn och bra låt från Hawaii. Artisten dog tyvärr vid 38 års ålder av viktrelaterade sjukdomar.



Så kan det gå.

Men det var inte det jag skulle säga.
Jag har fortsatt med vår ögonsten idag och det är väl halvvägs nu skulle jag tro. Kunde inte slutföra eftersom jag behöver fixa lite verktyg för att byta dom sista delarna.

 

Lakrisremmen är lång och vattenpumpen med spännrulle i kartong. Vattenpumpen är ihopmonterad i Norge.



Det gick som ni säkert förstår inte att bara byta tätningar i vattenpumpen. Hur skulle det se ut, det skulle ju bli billigt.

To be continued....

Kenny

Kommentarer
Postat av: morfar

En skön sång,bra text.

2008-11-20 @ 07:35:53
Postat av: Marko

Dåliga nyheter härifrån 900 personer varslas i SMT i Sandviken ! tunga besked här i dag !

2008-11-21 @ 07:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0