Kläderna krymper

Hojt!

Det är ju faktiskt så att mina kläder på jobbet krymper, det har blivit fel på vågen och jag behöver vara lite längre för att få ett bra BMI.

Det är väl bara att acceptera att man har ökat i vikt. Så jag har hållit mig ifrån godis dricka och sånt skit.

Så jag vägde mig idag och jag hade gått upp två kilo sen sist jag vägde mig för några veckor sedan. Jag tror att min kropp är optimerad för fettlagring och skulle jag äta galvaniserad spik skulle min kropp kunna göra fett av de å.

Tyvärr så är jag totalt karaktärslös när det gäller min frus bakverk, det kanske har med saken att göra.

I kombination med detta har vi firat en sak på jobbet med pizza och tårta. Eftersom jag är i det närmaste pervers när det gäller tårta så åt jag så jag skämdes. Tårtbirtan jag tog var gigantisk och jag markerade hur det ska gå till när man ska äta tårta. Det kändes som jag satt tillsammans med en skock anorektiker.

Sen så hade jag grillkväll på jobbet förut. Jag tänkte att även här markera hur det ska gå till. Jag bjöd på hambugare och jag använde våran hemliga kryddblandning. Så jag varnade att det skulle vara drag i burgarna. Efter ett tag meddelade en kollega att han hade domnat bort i läpparna.....

Vid ett annat tilfälle hade jag med mig svenskt kaffe. Jag ska väl erkänna att jag bryggde starkt. Så för en gång skulle så tyckte jag att det smakade gott. Åter igen så var det lite för "bold" för våra amerikanska vänner och dom blandade 50/50 med kaffe och mjölk.

Nåväl, nu när jag har satt ribban högt måste vi svenskar hålla i och från och med nu servera amerikanare kryddstark mat, starkt kaffe och sen måste vi äta tårta som vi aldrig sett det förut.

Ha de!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Spünst

Jag äter också godsaker som ett svin. Äter glass just nu. Men så länge man tränar nästan varje dag så går det ju bra antar jag ;-)

2008-11-22 @ 19:24:12
Postat av: Marko

He..he..he.. det var ju ganska väntat , som du smaskar ! men nu måste du rycka upp dig och planera för beech boys 09 , och att bad byxorna passar !

2008-11-23 @ 12:19:07
Postat av: Harriet Hellberg

Krymp klea ???? ha du tvätte dom i för hög en väärm?

Det tycks je ha gjort med miin.(skojas) Kan tänka mig att man skulle känna sig bra liten om man åkte till Missisippi hm.m.m. jag tror det var Missisippi, det var TV 3 (tror jag)som gjorde ett reportage förra månaden..... Ha det bra.



KgKvinnanVarldensFetaste" rel="nofollow">http://www.jesper.nu/jtube/Coolt/8766-678KgKvinnanVarldensFetaste



2008-11-25 @ 22:35:11
URL: http://hiritslive-space.blogspot.com/
Postat av: Faster Marie

Råd från den som testat det själv:



1: Sluta med kakor, läsk, tårta, snabbmat och halvfrabrikat och sådant dynga



2: Rör på dig VARJE DAG



3: Drick mycket vatten



4: Gör egna måltider från scratch, ät mycket sallad och nyttigheter



Du var duktig på det där förut

Kom igen brorsan! Jag vet att du kan göra det igen! :D

HEJA HEJA!



P.S Man kan nog säkert äta slask mat, men det gäller bara att göra det vid rätta tillfällen - som exempelvis; göra det i samband att du ska ut o röra på dig D.S



Kramar

Lilla syster

2008-11-29 @ 14:19:42
URL: http://quinitha.blogg.se/
Postat av: Mor

Ja, du Kenny, det är inte lätt med alla godsaker, men det fixar du säkert, Men 1-0 till dig när du lär amerikanarna hur man fixar kaffe och mat. Vore kul att vara med, när du bjöd dem.

2008-12-04 @ 10:23:08
Postat av: Mor

Ja, du Kenny, det är inte lätt med alla godsaker, men det fixar du säkert, Men 1-0 till dig när du lär amerikanarna hur man fixar kaffe och mat. Vore kul att vara med, när du bjöd dem.

2008-12-04 @ 10:23:11
Postat av: Mor

Ännu härligare kommentarer, ha ha. Men du ska veta, att mina kläder krymper också, vi får utnyttja gymet ofta när vi kommer dit



kram

2008-12-17 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0