En dag i solen

Hojt!
Idag efter jobbet så åkte vi iväg och tömde en hink på en driving range. Skoj fast man är ju så kass :)

Se och begrunda!



Sen så åkte vi till Walmart och rotade runt i deras röra, dom bygger om.



Eftersom jag behövde träna inför uppkörningen med hojen så passade jag på att ta en tur innan maten.



När jag kom hem så grillade vi och oturligt nog så tog gasolen slut och jag fick ränna till butiken för att köpa mer. 20 dollar för en tub. Räckte ett år för oss.



Inte så tokigt för en latmask!

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Katrine

Vi
var på väg att flytta den ändå för vi vill åka tåg istället för bil och det blir så dyrt att göra det i juni så det passar bättre att flytta den. Sen vill vi väldigt gärna träffa er också ;)

2008-05-14 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0