Träningscykel

Hojt!
När man använder  på gymet kan man skaffa ett användarkonto och se statistik över cyklade miles och tider. Man startar sitt konto när man sitter på cykeln och nu på morgonen så besökte jag mitt konto på nätet. Mina blygsamma prestationer är dessa:


Total distance:
Total calories:
Total time:
Total laps:

4.85 miles
161 calories
0d 0h 18m
2 laps

7.76 km på 18 minuter och 161 kalorier.

Naturligtvis så kostar ett fullvärdigt medlemskap nästan 10 dollar i månaden. Så det skippar jag.

Det känns ganska bra idag och det var behövligt med en omgång på gymet. Jag tror att vi besöker stället idag också så vi får det riktigt gjort. :)

Fridens!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0