Harely

Hojt!
Idag rullade jag ut hojen och startade vidundret. Det är något som inte är riktigt riktigt. Jag tror det är den vaccumkontrollerade bränsleventilen som kärvar och hojen verkar inte få soppa. Tändningen verkar det inte vara något fel på.
Så jag tänkte köra tanken torr idag men den lilla mängd soppa jag hällde i förut efter jag rengjorde bensinfiltret räckte rysligt länge idag. Så jag får nog grisa på och tappa ur soppan igen.



Enligt HD affären här nere på byn så kan dom där vaccumventilerna kärva och skapa förtret. Ett annat uttalande var ganska roligt och tyvärr passande. "en harely ska ha fri bärgning och ett par löparskor inkluderade i köpet"

Dom har ju lite kvalitetsproblem som det verkar. Inte vet jag om dom är värre än något annat.

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Carina Stamparina

Hej, kul att du tittade in i min Blogg. På min hemsida kan du se olika tekniker som jag har lagt upp. Är det något du undrar över är du så välkommen att maila mig. Bokstäver trycker jag mest upp med min QuicKutz som är ett underbart verktyg.
Kram
/Carina

2008-03-25 @ 16:23:04
URL: http://hem.passagen.se/stamparina/
Postat av: Tommy

Hejsan!Hoppas du får till det me hojen!Själv har jag åkt 10,000mil på min harley utan nå större problem, några bältremmar & bendix drevet i startmotorn har gått sönder,& nu börjar fjädrarna i framgaffeln bli lite slappa.Men tänkvärt är att faktiskt bårde startmotor & framgaffel är japanska.Jag blev faktiskt också ägare av en sportster nu i december, så nu har man två stycken.Här har vintern slagit till med minus 36 grader i norrland. Hoppas ni har det bra!Britt-marie & Lasse hälsar härifrån sandviken oxå!Ha d bra.

2008-03-25 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0