En lördag...

Hojt!
Idag har vi besökt North American Warhorse och kollat på motorcykelutrustningar, igen. Det är svårt att bestämma sig när man inte har några referenser om sånt här. Det blev inget iallafall.
Lunchen blev kinamat på köpcentrumet nere i Scranton. Där finns en butik som säljer lokaltillverkad choklad. Såhär i påsktider är det påsktema på allt, nästan...

   
 Peeps är tydligen tradition här och det är skumkycklingar.

Vi ska på påskmiddag imorgon och det kommer troligen att finnas Peeps.

  Verktyg och ett golfset.

Sen så åkte vi och tränade. Jag känner mig som en riktig soffpotatios och jag har aldrig varit tröttare. Det är verkligen dags att spöa på kroppen lite.
Dom har köpt nya cyklar på gymet och dom har en bildskärm och ett fungerade styre så man får styra själv.



Tanken är nog att man ska bli peppad att köra om alla medcyklande på skärmen. Det fungerade på mig och jag var skapligt slut när jag hade cyklat klart. Det fanns ett spel också där man cyklade runt på ett område och fångade drakar och annat för att samla poäng. Ganska skoj. Ska försöka åka ner imorgon igen och spöa ur det sista, om vi har tur så kryper latmasken ur kroppen. :)

  Omklädningsrum och träningslokal

Vi har hittat motsvarigheten till fil. Tydligen så ska Butter milk vara något som liknar fil. Vi ska prova. Det tråkiga är att den yogurt som finns här är så sockrad.



Sen så kan man handla mjölk eller mjölkchoklad, gallonförpackningar så det räcker ett tag.

 

Eller varför inte färdiga våfflor från Belgien eller kanelbullar utan glasyr.

 

Sov gott!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Marie

Ja, men vad förväntar ni er?
Det är ju USA! Allt är sockrad o bläää..
Föresten.
Jag fick en påse med påskgodis av mor och fyyyy faaaen vad söt äcklig den va! USCH!

2008-03-29 @ 23:13:58
Postat av: Anders

Tänkte just på allt socker jag också!Som sagt eller skrivet då..allt tycks innehålla massor med socker...huga! *S* mvh Anders

2008-04-02 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0