En Cypriotisk Turk

Hojt!
Jag jobbade i helgen och vi ett tillfälle så stod jag och gaggade med en av operatörerna. Jag berättade om Turkiet och om vad som EU kräver av länderna som söker medlemskap. t.ex att EU ställer krav på rättsapparaten och att en av nyckelfrågorna var att turkarna skulle förena sig med cyprioterna på cypern. (dom invaderade cypern på 70 talet, vet inte riktigt historian i detalj) Ända sedan detta hände har det varit en 50 m död zon mellan området i norr som är invaderat och den södra delen som cyprioterna försvarar. Man får inte kalla det död zon utan det korrekta är "neutral zon"
Grejen var att jag tänkte att jag skulle illustrera detta och ritade snabbt öns form på ett papper. När jag hade ritat klart och tittade ner på papparet såg jag att det jag ritat hade formen av ett manligt könsorgan.
Operatören harklade sig och frågade: är det testiklarna eller penisen som turkarna invaderat?

Ja, det blir ju inte alltid som man tänkt sig....

Kenny

Kommentarer
Postat av: Widris

Haha.
Starkt jobbat, Papphammar

2008-03-19 @ 07:33:48
Postat av: JoWe

Ja du kan rita så man förstår...
;-)
GLAD PÅSK

2008-03-20 @ 12:28:17
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: Kenny

Mm, man känner sig duktig ibland.
Glad Påsk

2008-03-20 @ 17:40:59
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Lillasyster Marie

Men brorsan, har du inte fått tillräckligt på senaste tiden? ;)*skrattar*

2008-03-29 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0