Bröllopsdag

Hojt!

Jo man är ju en riktig Romeo ibland...

Men, "let the truth be told"

Vi firade dagen med att jag sov av och till efter nattarbetet och frampå dagen och sådär vid 15 tiden så masade jag min ur lusasken för att äta något.
När jag var hyffsat medveten om på vilken planet jag vaknat upp på så startade vi den silvriga Saaben och åkte först ner till Steamtown Mall i Scranton. Vi besökte en butik som säljer Playstation 3 prylar och så fick min fru besöka Victorias Secret och nosa. Hon har köpstopp eftersom hon har så mycket därifrån. :) 



Våran bröllopsdagsmiddag åt vi på restaurang. En varsin 6" macka "to go" på Subway utan dricka, vi hade ju vatten i bilen.

Sedan åkte vi ner till ett ställe i Dunmore där Gertrudehawk har fabriksförsäljning av lokaltillverkad choklad. Det är lite andra sortering och sånt som inte är i säsong nu.

   

Hela dagen slutade $17 fattigare och en macka och lite choklad rikare.

Vi kan fira vi :)

fridens!

Kenny


Kommentarer
Postat av: MOR

Ja, det var ett hiskeligt firande, ha, ha..........
Huvudsaken ni har trivts och haft kul.

Kram

2008-03-29 @ 07:34:50
Postat av: Anita

Hi hi ;) ni e för söta!!!
Kram på er!!

2008-03-29 @ 08:01:22
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Anita

och föresten .. köpstopp finns det väl inget för kvinnor? :P

2008-03-29 @ 08:02:23
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Anonym

You are a real Romeo and a Barba-fader ;-P
And a river-horse

2008-03-29 @ 13:01:56
Postat av: Jonas We

Det var jag i kommentaren ovan

2008-03-29 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0