1 år som gifta idag!

Tänk att det redan har gått 1 helt år sen vi gifte oss. Tiden går så himla fort.

Idag när jag gick upp så hade Kenny varit till affären efter jobbet och handlat en blomma och ett kort. I kortet stog det så här:


"For My Loving Wife on our wedding anniversary"

"Somtimes we let affection go unspoken,
somtimes we let our thanks go unexpressed,
somtimes we can't find words to tell our feelings,
Especially towards those we love the best"


"I leave too many compliments unspoken,
too many of my thank-yous go unsaid,
Too many times the right words just escape me,
and I tend to hope you'll read my mind instead,
And I'm not sure I'll ever get much better
at saying all I ought to say to you,
But please belive, I always, always notice
how wonderful you are the whole year through.

I LOVE YOU

Kenny


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Förstår ni att jag började grina när jag läste detta kort.
Jag är verkligen lyckligt lottad att ha Kenny som min man.



Tack å hej!


/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger Eldh

Grattis till eran bröllops dag hoppas ni hade trevligt KRAM på er

2008-03-28 @ 06:06:20
Postat av: Monica

Stort Grattis till 1-års dagen! Hoppas det kommer många, många fler!

Bamsekramar/ Monica, Kevin å Gabriel... å ja... (djungeltelegrafen :P) "Pyret"

2008-03-28 @ 07:17:09
Postat av: SVÄRMOR

Ja, det är så sant. STORT GRATTIS OCH MÅNGA KRAMAR

2008-03-28 @ 07:37:02
Postat av: Tessa

Huga, det där fick mig att börja gråta oxå...så romantiskt!!!
Grattis till er!!
kram

2008-03-28 @ 13:04:53
URL: http://sessansblogg.blogg.se
Postat av: Katrine

Grattis på bröllopsdagen önskar Katrine och Erik och Moa

2008-03-28 @ 14:52:55
Postat av: Anita

Grattis sååå mycket! =)

Många Kramar från Anita Jhon o Linnea!

2008-03-28 @ 19:04:15
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad fint!!
Fan, brorsan kan han..:D

GRATTIS TILL 1 ÅRS!

2008-03-29 @ 23:46:04
Postat av: Marko

Grattis ! Kenny är snäll och känlig kille , grattis ännu en gång önskar alla från Sandvik !

2008-04-01 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0