Tillbaka i Svea rike

Hojt!
Så, då var vi åter igen hemma i fädernas land. Hemma till det trygga Sverige. Det är skönt att komma hem, vi har det bra i USA men hemma är ju alltid hemma.
Något som kändes tydligt på den här hemresan är att vi svenskar är lite ohyffsade ibland jämfört med andra sidan atlanten och inte visar hänsyn som vi borde. Jag menar inte att alla svenskar är så utan det handlar hela tiden om individer, som alltid. Vi mäniskor verkar då och då glömma bort och falla in i ett beteende där man glömmer bort att ifrågasätta sig själv och försöka se det som skulle kunna förändras till det bättre. Man kanske tycker att man är hyffsad men egentligen bara är god när det passar en själv.

Vi har ett späckat schema och ska försölka hinna med så mycket som möjligt.

Så skit på er nu så ses vi imorgon!

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

Ja, det ska bli kul att träffa er snart igen. Nu är mycket välkommen.

kramar

2008-06-01 @ 20:25:00
Postat av: Spünst

Hoppas det inte var jag som var som ohyffsad :-( Vi testade basebollen idag med inbyggd hastighet och den funkade finfint ;-)

2008-06-03 @ 20:50:26
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: Marko

Jaha hemma i svedala ! ingen besök planerad till Götverket ? såg att schemat var tajt .. men men vi kanske ses !

2008-06-04 @ 01:59:47
Postat av: Kenny

Hi hi, nä ingen jag träffade i Sverige har varit ohyffsad. Vi hade den erfarenheten i kön och på planet. Inget allvarligt men ändå en skillnad som vi kände.
Jag har tänkt att komma till Götverket på fredag på förmiddagen.

2008-06-04 @ 16:55:01
Postat av: Tessa

Hej å hå! När kommer ni hit uppöver!Eller ni kanske redan är här!? Skulle va skoj å träffa er och magen! =) Hör av er så kanske vi kan ordna nått! kram

2008-06-04 @ 18:33:14
URL: http://sessansblogg.blogg.se
Postat av: Marko

Ajdå .. fredag är en helgdag så tyvärr inget dagis ute då ! bara skift folket ! jag kliver av nu på fredag morgon ! men du får väl träffa några andra ...

2008-06-05 @ 23:40:48
Postat av: Carola

Kenny, det är väl fredag om en vecka som du ska till Sandviken? Det blir väl hemöver nu i helgen först?

2008-06-06 @ 11:42:02
Postat av: Kenny

Oj, jag slingrar mig värre än en politiker. Det är ju Fredag om en vecka. Alltså den Fredagen den 13 som vi kommer till Sandy bay.

2008-06-07 @ 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0