Blandat trams..

Hojt!
Nu när jag har fått tillbaka min telefon har jag fotograferat lite sporadiskt runt om i närområdet.

 Först så var jag på gymet och cyklade på hojen som har tv skärm.

 En lastbil med tillhörande flistugg
 En motorcykel olycka på State Street i Clarks Summit
 Nappar med Text: I love daddy
 Grönsaker
 Tårta
 Tårta
 tårta
 Cupcakes (muffins med glasyr)

Vi åt på ett buffe ställe och där har dom mjukglassmaskin som man får köra själv.

 Min fagra frus efterrätt.
 Den stora grisens tallrik (Herr K. Jönsson)
 Om man blir för välbyggd eller gammal (eller möjligtvis en kombination) kan man behöva en käpp.
 Efter allt sött så måste man ju hålla truten i dugligt skick.
 Infant seat (bilbarnstol)

  Sist men inte minst, en svensk trotjänare.

Fridens!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0