Saddist

Hojt!
Det är något som tynger mitt samvete, egentligen inte. Igår blev vi väckta av grannes okristliga leverne. Klockan var efter 3 på morgonen och han spelade musik och levde rövare. Jag som skulle upp vid 04.55 uppskattade jag inte riktigt detta. Efter ett tag så somnade vi om och då ringde tyvärr klockan. Frukost och transport till jobbet på hojen.

Tyvärr måste jag faktiskt berätta att Saaben har pajat igen. Delar är på väg så vi får snart bil igen.

Men iallafall.....

Det fina med Harelyn är ju att den inte är tyst. Jag fylldes med en varm tindrande känsla när jag smattrade igång vid 05.30 utanför garaget och blåste ur den uppför backen vi vårat hus. Grannen måste vaknat av det, troligtvis så vaknade hela området.

Om inte jag får sova så får ingen sova.

God natt

Kenny

Kommentarer
Postat av: Marko

Heheee... hämden är ljuv .. hoppas att han vaknade av det , och att han hade bakis o allt som det tillhör..

2008-07-06 @ 05:53:58
Postat av: Lillasyster Marie

Så ska det låta, brorsan!

Jävlas inte med Norrlänningar säger jag bara :D

2008-07-07 @ 18:22:54
Postat av: katrine

Vi har det bra, tror att du Alexandra har glömt lite smycken hos oss, kan det stämma?

2008-07-11 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0