Kubb

I lördags var vi bjudna på middag hos Anna och Marcus.
De hade pratat om att det eventuellt skulle bli kubb, och då trodde både jag och Kenny att de menade kakan kubb. Men i själva verket så var det ju spelet kubb. Så för att få det som vi hade längtat efter så tog jag och bakade kubb och tog med. Det blev en hit!
Vi hade det väldigt trevligt, och det blev ganska sent innan vi kom hem... Men vad gör det när vi var lediga dan efter ;)

Så här såg det ut när jag bakade:









/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Liselotte Sivertsen Carlson

Ha, ha, ha... tänk, jag trodde väl aldrig att jag skulle tycka att det var intressant att läsa om kubb :-)

Hoppas att du/ni mår bra!



/Liselotte

2008-07-15 @ 19:01:19
Postat av: Jonas West

Bra bakat. Hoppas det gick bra med "the niggerballs" som kenny skulle bjuda nån amerikan på ;-)

2008-07-17 @ 13:52:51
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: SVÄRMOR

Åhhh, vad länge sen jag åt hembakad kubb, MYYCKET godare än de köpta.

Usch vad sugen jag blev, när jag såg korten

2008-07-19 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0