Solnedgång i Pennsylvania

Tjo!
Vi har faktiskt haft lite kallare nu ett tag och det har krypigt ända ner till otroliga -12.6 grader. Precis som i övriga delar av världen blir det kallt några veckor och sen brukar det värmas på igen. Vi får se. Det roliga med kallare väder är ju att det blir torrare och så kan det bli fint på himlen.

 

Det tycker vi om.

Idag har jag varit som klubbad på jobbet. Han som har nattskiften är sjuk och jag åkta ner tidigare för att försöka täcka några timmar. Min ambition var att börja klockan 02.00 men det gick inte utan jag luffsade ner till 04.00. Det gjorde det inte bättre och jag har nästan somnat stående idag.

Så jag knoppar tidigt ikväll :)

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: MOR

Du får väl ut det i ledighet då, om det här är extratimmar du jobbar, eller?

2008-01-23 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0