Födelsedag

Tjo!
Så då har man ramlat över 30 strecket in i livets sista halvlek, mer än halvägs till 60... Hur ska detta sluta. :)
Åren bara rumlar fram och det går fortare och fortare.
Min fru överraskade mig med grötfrukost med levade ljus och sen födelsbakelse. Det var fint :)

 

Och efter frukosten åkte vi ner till Clarks Summit. Min fru dumpade av mig på gymmet och hon åkte iväg på ett hemligt ärende...
Jag hade stora planer på att köra omänskligt tungt och skrämma bort latmasken som verkar flyttat in för gott hos mig. Jag gjorde mitt bästa och förhoppningsvis så flyttar han snart.

Väl hemma igen så fick jag present!



Så efter lite lunch och tårta var man smällmätt och redo för ännu en omtumlande upplevelse på jobbet.

Nu sitter jag och dricker den 12-åriga Macallan jag fick och den var riktigt bra, jag trodde jag hade smakat den förut men jag har nog inte det.
Den var fin iallafall.

God natt!

Kenny 

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

grattis
:D

2008-01-11 @ 05:48:38
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Carola

Du har en snäll fru du!!

2008-01-11 @ 10:02:31
Postat av: Anita

Grattis iefterskott!! :D

2008-01-11 @ 13:43:52
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Mor

Ja, hm, du glömde att berätta att morsan också försökte med ett grattis i arla morgonstund. Ha, ha, men du var väl så trött, att du inte kom i håg det kanske?? He he he hehe...........

2008-01-11 @ 18:18:54
Postat av: Marko

Grattis KENNY !! Hela verkstan grattar ..
Hurra !! Hurra !! Hurra !! HUrra !!! Jag mår han leva .. etc .. Gubbåldern har kommit ..

2008-01-11 @ 20:52:38
Postat av: anna-lena o kjell

grattis i efterskott/

2008-01-13 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0