Flying Jacob...

Tjo!
Eftersom många äter popcorn eller en snickers till lunch blir ju mina matlådor först och främst kommunistklassade och sen är innehållet främmande och läskigt för en amerikan. Två gånger har jag haft flygande jakob med mig. Ni vet den här kycklingrätten med chili, grädde, bananer och nötter.

Jag har berättat proceduren för att laga till maträtten och sedan att den är riktigt god. Den reaktion jag fått är att vi är totalt knäppa som blandar allt sånt där tillsammans, dom litar på mitt ord att det är gott och vill inte smaka. :)

Work hard, fly right

Kenny


Kommentarer
Postat av: Carola

Har ni blivit bjuden hem till någon amrikansk (säkert felstavat men vem bryr sig) familj på middag. Jag har fått för mig att dom äter mycket friterat.

Kram kram

2008-01-05 @ 09:23:01
Postat av: Kenny

Vi har inte varit hem till någon och ätigt mat än. Jag har däremot hört och en rätt som dom hade på julbordet. Det är en hel kyckling som dom sänker ner i fritösen och låter den ligga där i 1.45 timmar. Skinnet skulle tydligen bli som potatischips. Så visst friterar dom...

2008-01-05 @ 15:18:52
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Daniel

Foodbox rules.Funkar bra i Stalindustrin.

2008-01-08 @ 13:19:32
Postat av: Widris

I england så satt de och åt små chipspåsar vid lunchen oxå. Förfall förfall!

Flygande jacob är en av mina absolutaste farbroriträtter. Mums!

2008-01-10 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0