Allt är klarare nu

Tjo!
Undra om ni läsare tycker att Tjo! som hälsningsfras är lite uttjatad...

Nåväl, när jag var ung och vacker, sådär 15 snart 16 år sedan när jag gick i skolan så hade vi två unga herrar från Iran och Irak i klassen. Det var stökigt för det mesta och vad det berodde på har jag ingen aning om. Barn är väl så, vissa iallafall.
Den här vistelsen som vi utsätter oss för nu under något som känns som en obestämd tid har hjäpt mig förstå hur svårt det egentligen kan vara att komma till ett nytt land med en ny kultur, språk och seder.
Alla borde åka och bo ett nytt land. Det skulle vara obligatoriskt.

Kenny 

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Ja i dag fyller du år Kenny ett stort GRATTIS till dig hoppas du får en fin dag
önskar svärmor

2008-01-10 @ 06:07:48
Postat av: Mor

Hej pöjk, mä hörs om e stunn, då ske je riing o gratuler,

a mor

2008-01-10 @ 10:43:55
Postat av: Carola Tobias Hampus William

Grattis på födelsedagen gubbe.
Ringer om en stund när ni har vaknat. Eller kanske man ska ringa nu och väcka er....
Vi får väl se...
Kram på er i alla fall

2008-01-10 @ 13:13:53
Postat av: Jonas We

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MANNEN!

2008-01-10 @ 16:36:59
Postat av: Lillasyster Marie

Kolla in min blogg Kenny.
Har skrivit en liten sak där:D

gratuler ännu en gåång!
kram!

2008-01-10 @ 22:39:02
URL: http://www.quinitha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0