Vinter?

Tjo!
Igår förvandlades våren till vinter och vi har fått lite snö och sen lite regn.

    

  

Det smälter nog bort snart.

Iallafall så åkte jag till doktorn och en syster tog blodtrycket. Det var bra. Jag vet inte vad jag ska tro. Det är nog lungt men jag kommer att fortsätta gå på tester nu ett tag bara dom hör av sig. Det är lite stökigt här med doktorer, man måste hitta en som är i ett speciellt nätverk som försäkringen samarbetar med och sen måste dom acceptera nya patienter.

Nu över till något helt annat. Vi befinner oss i en lite obehaglig situation nu. Faktum är att jag har öppnat den näst sista lingonsyltburken. OM vi har tur så hinner vi få in en leverans innan vi blir helt utan :)

Ett annat sätt att bota krämpor ska vara att åka Harley. Det ska tydligen räcka med 5-10 mil om dagen för att återställa ohälsa :)

Kenny

Kommentarer
Postat av: JoWe

Ja, vädret är konstigt. Det verkar vara lika varierat hos er som hos oss. nu snöar det rikligt och är -5 gr. Men det ska tydligen bli plusgrader till veckan :-(

Johan var här i helgen som synes på www.kroppsdelar.nu :-)
Ha det!

2008-02-03 @ 14:34:16
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: JoWe

Trist med blodtrycket. Hoppas du får hjälp med det där

2008-02-03 @ 14:35:10
Postat av: Mor

Här hade vi 17 minus i dag, men det har gått upp, så det har blivit ca 8 nu. Klart och soligt väder, alltså en typisk svensk vinter. Men det skulle ju ändra sig och bli mildare igen. Upp och ner som sagt.
Får se om mor hitta lite sylt i frysen? Har du tur, kanske jag kommer med lite lingonsylt.
Eller så blir det lingon och ni får koka den själv.
Och som sagt, hoppas det blir ordning med blodtrycket.
kram mor

2008-02-03 @ 15:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0