Vi tänkte att...

Hojt!
Idag hade vi en del ambitioner och vi klarade nästan hela vägen. Vi gjorde mat, köpte ramar och ramade in bilderna med autografer från OCC. Handlade huvtröja åt mig, köpte pysselgrejer åt min fru och gjorde en runda på Walmart. Subway ligger inne i Walmart och det är lätt att slinka in där och slaska i sig en macka. Eftersom det är Valentines day här på torsdag så laddar dom för fullt. Det finns en del.
Subway, inne på Walmart, Valentines bakelser och Beef Jerky. Torkat kött i påse. Här är det smaksatt med olika smaker.

      

Utanför snöade det och flingorna var stora som lappvantar.

  

Vi hade ju egentligen träna som nästa punkt på schemat men det blev för sent och så var vi hungriga.
Eftersom det är lördag så kan man dricka whiskey. Tyvärr så havererade korken på Speyburn flaskan så det får bli någon annan gång. Som tur var så har jag ju fler.

  

Jag kommer att starta hojen imorgon. Tanken är fylld och batteriat har varit på laddning i några dar nu och verkar inte ta mer laddning. Det som ska göras är installera batteriet och sen är det bara att starta.

Kenny

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha ha vilket väder! :P ...

Sånna där Beef Jerky vet jag finns här också på Ica Focus ;) .. dom kostar typ 70 spänn för en påse! ..

2008-02-10 @ 09:52:24
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Lillasyster Marie

Fan vilket sug jag har nu att åka och hälsa på er!
Hmpf.. typiskt att man inga pengar har, men jobb kanske blir aktuellt - är ju fortfarande 50/50 chans.

Kram

2008-02-10 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0