Ett inlägg

Hojt!
Det har varit svårt att skriva något på bloggen eftersom vi inte har gjort så mycket. Dagarna rusar förbi som vanligt. Jag jobbar nätterna igen och det går ganska bra. Första natten säger vi att det är bara den här och fyra till, sen är det över... Nästa blir det är bara den här natten och tre till, sen är det över.... Det är ju drygt att vända dygnet men efter några dar går det bra. Det tråkiga är att när man har vänt allting är det dags att vända tillbaka.
Igår var vi och kollade på MC kläder. Det var rea men vi handlade inte. Ska kolla runt lite mer innan jag slår till. Man är ju helt ny i dom här sammanhangen och det är lite att utforska innan man börjar få på kläm på det. Jag har inte hunnit kolla stiften på hojen heller. Man är nog inte så effektiv, egentligen.

Vi handlade igår igen och jag dokumenterade lite från hyllorna.

   
Annas pepparkakor och Gille havrekakor. Pepparkakorna hade citronsmak, mint och choklad. Lite annorlunda men inte så tokigt.

  Slarvskadd och amerikansk rörtång

    Hundfoder

         Lite smaskelismask grejer


 Vi investerade i frysta bär. Blandbär, jordgubbar och min fru gjorde saft och sylt. Det är himla gott med jordgubbssaft. Saft finns inte i USA. Tråkigt men sant.

Nu ska vi iväg och träna, köpa en packning till sur Saaben och klippa mitt hår kortare. Det är utom all kontroll nu. :)

Fridens!

Kenny


Kommentarer
Postat av: JoWe

Va, är du oeffektiv. Du lär ju leva på strömgräns ;-)

2008-02-27 @ 22:35:52
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: Kenny

Mm, jag tror det ligger en momentspärr i just nu när jag jobbar nätterna :)
Fridens!

2008-02-28 @ 01:30:41
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0