Fredag

Hojt!

Fredag igen, veckorna springer förbi.

Idag har det varit en av dom stökigare dagarna på länge. Det är märkligt hur det kan vara på jobbet. Efter att jag imorse hade hoppat i den farga sparkdräkten möttes jag upp utanför omklädningsrummet av produktionspersonalen och dom berättade om allt som behövde göras och vad som stod still. Kul kul sa tomten när han sket i mössan och sen gick det i 120 ända tills dagen var slut 10.5 timmar senare. Då ska jag kanske tillägga att att jag njöt av min 30 sekunders lunch vid 14 tiden då klämde jag in ett toalettbesök och tvätt av dom här tentaklerna som kallas armar. Det är alltid skoj att äta som en straffånge.

Efter ännu en 50 timmars vecka så kollade jag hur mycket övertid som jag har akumelerat på 11 månader och det visade sig vara snudd på 500 timmar.

Man ska ju inte klaga för det finns ju dom som inta har något jobb.

Kenny

Kommentarer
Postat av: morfar

Du har helt rätt om att det finns dom som inte har ett vettigt jobb att gå till.Så om det känns tungt så tänk på dina prinsessor som väntar på dig hemma.Kämpa på, det blir bättre med allt.

2008-12-07 @ 11:45:20
Postat av: Maria

tack, ja här är det fint

2008-12-07 @ 23:04:35
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0