Verktyg

Hojt!
Vi har ju gjort en del och jag har inte riktigt haft tid att publicera något på bloggen. Men iallafall så har vi gjort en del och jag känner att det är min plikt att publicera den nakna sanningen för er läsare. :)

Verktyg är ju alltid skoj och det finns ju en hel del sånt att köpa.

     

Och lite mer handverktyg

   

Och så dörrlås och avloppsrör

   

Elprylar

      

Squeqee (skrapa)

 Jag har letat ett tag efter en golvskrapa som jag kan använda i garaget för att få lite prydligt i garaget efter allt mekande.

Det tog nästan 10 månader innan vi köpte pizza som vi tog hem. En skaplig rackare med ganska tunn botten. Jag tycker ändå att den svenska pizzan är bäst. 

    

  Mätklockor för oljetryck och AC anläggning

Sist men inte minst, ett engelskt hjul och en sträckare och krympare

 Med dom här prylarna skulle man kunna göra egna skärmar till hojen.

Enjoy folks!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Widris

Tur att kablarna kommer i metallfodral så att strömmen kommer fram ifall det blir nåt isoleringsfel.

Pizza är inget snyggt på bild.

2008-04-03 @ 22:31:45
Postat av: Tessa

Nää...Vi köpte ju pizza på Pizza hut när vi var där!! Så det blir andra gången ni tar hem! :D

2008-04-05 @ 20:18:00
URL: http://sessansblogg.blogg.se
Postat av: Kenny

Hi hi, ja, det blir det ju :)

2008-04-05 @ 22:18:05
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0