Utmanad

Utmanad

Har blivit utmanad av Katrine... Så jag lär väl försöka svara på frågorna.


Tre namn du går under:

1. Älskling
2. Min gravida fru
3. Alexandra


Tre saker som skrämmer dig:

1.  Insekter
2.  Att något ska hända Kenny
3.  Att något ska hända bäbisen


Tre saker du har på dig
:
1.  Piratbyxor
2.  T-shirt som det står "September Mommy" på
3.  Varma tofflor (fast det är 20 + ute...)


Tre av dina favoritlåtar just nu:

1.  Svårt... Lyssnar mest på radio, och där får man sällan reda på vilken artist som spelar...
2.  Någonting med Céline Dion
3.  Någonting med Anastacia


Tre sanningar om dig:

1.  Älskar Kenny
2.  Grinar för ofta
3.  Äter inte fisk & skaldjur


Tre av dina intressen:

1.  Kenny
2.  Film
3.  Göra egna kort (typ grattiskort & julkort)

Tre saker du verkligen vill ha:

1.  En frisk flicka i September
2.  Barnbidrag när bäbben kommer
3.  Mer besök från Sverige

Tre människor du utmanar:

1. Anita
2. Tessa H
3. Anki


Kommentarer
Postat av: Fröken Anki

Kul lista! Ska komma ihåg det där med vad du äter. Är det bara just nu, eller alltid?
Är det mig (Anki) du menar? I så fall - utmaning antagen! Förresten, jag antar den ändå, även om det inte är jag!

2008-04-24 @ 23:46:18
URL: http://www.frokenanki.blogspot.com
Postat av: Katrine

åh ni verkar ha det varmt och skönt...iofs ska vi inte klaga, det är vår i allra högsta grad här ;)

2008-04-25 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0