Tårtkalas

Hojt!
Vi hade lite tårtkalas för min fru och jag hade bjudit in ett gäng från jobbet. Det dök inte upp så många men då blev det ju mer tårta över till mig :)

Många hade mycket på schemat verkade det som.

Men iallafall så gjorde jag starkt kaffe åt gästerna och efter några muggar av det så stod jag på gräsmattan bakom huset och gjorde bakåtvolter. Amerikanen som var på besök tyckte om starkt kaffe och han tyckte det var bra. Dock inte lika starkt som hans kaffe för det användes också till att tjära tak i området. Vi fick mycket kvar och vi äter fortfarande.

Vi hade gjort några fler tårtor, figurer, kakor och massa annat.



Jag frågade gästerna om dom ville ha dry martini men dom tackade nej. Tur var det för jag är inte så bra på sånt. Min fru har iallfall handlat en drinkmixer och bloody mary mix. Tillsätt bara sprit.



Smaskens!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0