Scranton Wilkes-Barre Yankees vs Redwings

Hojt!

Ikväll besökte vi PNC Field för att beskåda Scranton Wilkes Barre Yankess krossa Rochester Redwings.

Vi fick se en homerun, bränningar och massa lyror. Ganska kallt (18grader) :) mot slutet men det var skoj. Som vanligt åt alla som besatta och gick ner till restaurangbåsen så fort maten var slut och för mig blev det rena tortyren och jag böjde mig för frestelsen och köpte varmkorv och en dricka.

  

Det var förvånansvärt lite besökare.

Fridens!

Kenny


Kommentarer
Postat av: JW

Grattis till bildgåtan din gamle raggare.. ;-) Jag vill åsså se på baseball

2008-04-22 @ 20:01:13
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: mor

Var Angela och Annika med också?

2008-04-23 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0