En sväng på byn

Hojt!
Jag kommer aldrig att hinna med allt här i livet för dagarna springer förbi och det finns aldrig nog med tid. Jag har åkt en del motorcykel och faktiskt efter några fler justeringar så går den ganska bra.
Det sista var att chimsa upp trottelnålen något eftersom eländet hade lite förgasarspott för sig. Det fungerade och det är ju bra. Nu borrade jag ur pluggen för justeringsskruven för luftblandningen. Justerade något och det blev bra. Pennsylvania vill inte att man ska röra luftblandningen eftersom det är dåligt för miljön. Mm...

Imorgon ska jag åka ner och få hojen besiktad. Då blir allt bra. Bar å åk.

Något som känns tydligt när man åker hoj är alla lukter. Alltifrån gammal ensilage, grillning, dieselavgaser, förmultande löv, varma motorer. Det är lite skoj med alla dessa intryck. Tyvärr så är det på gränsen skrämmande ibland när man tänker på vilka konsekvenser en motorcykelkrasch för med sig. För några dagar sedan hoppade två rådjur ut framför hojen. Allt gick bra och på ängen brevid stod det fyra till och väntade snällt.

Sen så har jag varit papparazzi igen, den här gången så är det lite blandat.

  

Plåtskyltar och ram till LP skivor

   

Sop, insektsdödare, luftfuktare och AC

  

Filterinsats man sätter på kranen, smakessenser till filtret. Det är sant! Du kan få vattnet att smaka jordgubb om du vill. Sist men inte minst ett däck...



Rea...

Fridens!

Kenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0