En lördag

Hojt!
Idag åt vi som det delgivits er läsare i det tidigare inlägg. Det finns ju en hel det människor i världen som svälter och vi vill ju inte göra den siffran större.
Som sagt, vi började på waffle house med frukost,

   

rumlade vidare till en elektronikaffär
    

Fint med stereogrejer fast jag tror att den tiden är förbi nu.

Och sen en välsorterad utelivsbutik

     

Fiskbete

 

El och fyrtakt båtmotorer

  

Marshmallow träd



Stekpanna för en lyckad utevistelse, 50 cm panna med 100 cm långt handtag!


  

Portabelt jakttorn :)

 

Rea på vapen



Choklad på burk som värmer sig själv :)



Puler för att undvika infanterield....

Sist men inte minst...



Min fru bad mig hänga tvätt och jag fick nästan rött kort för mitt sätt att hantera situationen...

That's all folks!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jon West

Igen "top of the line" hängning av tvätt. Helt klart värt ett rött kort. Åtminstone ett gult iaf ;-)

2008-04-20 @ 17:41:39
URL: http://www.kroppsdelar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0