The trouble shooting mastermind

Hallå!
Igår var det en såndär dag på jobbet då jag inte hade nån inspiration att göra nåt. Såna dagar blir riktigt dryga då allt man gör blir en vånda. Efter lite felsökning fick jag den inofficiella titel "The trouble shooting mastermind". Lite ironisk och först så lät det som att jag kommer att bli hemskickad så fort dom får chansen. Tydligen så var det inte så menat och det förstod jag senare.  Mina kollegor är snabba på att ge "ris och ros". Senare på kvällen då jag skottade i mig matdosan medans mina kollegor glatt mumsade i sig popcorn, coca cola och microvärmd macka fick jag en omgång för mitt nybörjarspel i golf och billiga golfbollar.

Hierarkin måste definieras och redas ut och ändras inte föränn motsatsen bevisats eller en tidsperiod på minst tre år har passerat.

Ja ja, idag ska vi iväg och prova en 9 hålig bana som samanlagt är 6000 yards lång. Det blir våran första "riktiga" bana. Det kommer att ta tid. Men det blir skoj!

Golf på!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jon West

Du behöver ett basebollträ i aluminium grappet!
:-)

2007-09-25 @ 22:01:19
Postat av: Jon West

Köpte till en extra flaska till vår tyska sodastreamer vid namn wassermaxx

2007-09-26 @ 21:22:36
Postat av: Kenny

Ja, ibland så skulle ett basebollträ sitta fint.. :)

2007-09-28 @ 15:03:02
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Kenny

Ja, ibland så skulle ett basebollträ sitta fint.. :)

2007-09-28 @ 15:03:42
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0