Härligt med fredag

Tjo!
Äntligen fredag, det är alltid skönt med helg efter ett gäng arbetsdar med an massa övertid, som vanligt.
Vi besökte Oliv Garden idag och smaskade i oss. Det är en Italiensk restaurang som vi tycker är bra. Idag var den tyvärr inte så som det brukar vara. Dåliga råvaror i salladen, fuskdiskade bestick och glömsk servitris. Maten var som det brukar vara så det var ju bra iaf. Jag tror inte jag har träffat på en restaurang som alltid håller god standard. Besöker man ett ställe 5 gånger kommer man allt märka att det nån gång är nåt som inte är som det ska. Tyvärr....

Vi åkte hem efter och tänkte äta lite hemgjord kladdkaka och glass. Jag ska ta det lungt med slisket och tänka på hjärteländet.

Imorgon ska vi åka till Boston. Få se när vi kommer iväg. Boston har jag fått beskrivet som en trevlig stad. Dyrt att bo där men som turist så är det som vilken stad som helst. Dom har haft ett 100 biljoner projekt där dom har grävt tunnlar under staden som har ersatt flera motorvägar och där den gamla vägen varit har det blivit grönområden. Boston ska vara lite annorlunda än andra amerikanska städer som vi sett.
Tydligen ska det finnas ett centrum med gågator och bilförbud.

Tänk att få se en sån grej!

Hösten börjar sakta smyga sig över landet nu och om två veckor kommer färgerna vara som starkast och alla lövträd kommer att lysa i rött och gult. Jag ser fram emot att få se det färgspelet. Jag ska försöka ta mig ut i naturen då och ta en massa bilder. Blir det några bra så kanske vi kan förstora upp och rama in.

Frojdens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger Eldh

Ja nog är det fint med hösten här hemma är det höst färger har varit det ett tag. Kul att ni kan besöka olika platser kram

2007-09-22 @ 06:10:57
Postat av: Katrine

Litegrann kanske ;)

2007-09-22 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0