Tisdagskopp

Tjo!
Jag har i smyg försökt att ta upp en gammal tradition som varit djupt rotad hos mig. Det är den fina tisdagskoppen med te. Det går egentligen ut på att man träffas och umgås och dricker en kopp te. För att dra ut på det lite och inte slita för hårt på tofflorna använder man med fördel en något större kopp. :)



Den får gärna med lätthet klara 7-8 dl.

Koppen kommer från Hersheys och var fylld med Reenes peanut butter cups. Det är jordnötsmassa med chokladöverdarg, Good shit!

Smaskelismask!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jonas We

Hehe..jag det är en fin tradition. Jag själv brukar slänga i T-påsen direkt i vattenkokaren och dricka direkt ur. Då får man fina 1,5l. Närå ;-)

2007-10-31 @ 12:46:40
Postat av: Kenny

:) Mm, det gäller ju att få i sig rejält.

2007-10-31 @ 21:06:49
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0