OCC....

Tjalabaloooo!

Jag har fått en utedag beviljad av min söta fru :)

Vi ska till Orange County Choppers på söndag. Det blir fränt. Vi ska besöka deras showroom. Att besöka verkstaden skulle vara fint men det är nog inte tillåtet. Tänk va, svetsa på nån gammal bensintank eller se farsan skälla på sönerna.  Ja ja, man kan inte få allt här i livet.

http://www.orangecountychoppers.com/occ/index.html

Det enda som skulle kunna ställa till det är om Saaben skulle krångla för mycket. Nu lyser engine check lampan igen och jag har lyft ena batteripolen en gång och resetat skiten. Den gången så var vi tvungna att hålla motorvarvet närmare 1500 för att den skulle gå och vi skulle ta oss hem.

Nu går det att köra iaf.

Ride on everybody!

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

Är det en måndagsvara ni har köpt, eller? Vi får väl tro den ska hålla nu, eller hur?
kram
mor

2007-10-09 @ 21:33:37
Postat av: Jon West

Tråkigt med bilen. Det har väl tyvärr varit en del bekymmer med 9-5

2007-10-10 @ 12:29:32
Postat av: Kenny

Alla bilar har ju tyvärr sina problem, jag tror aldrig man kommer ifrån det. Spelar ingen roll om det är saab, bmw, toyota eller lexus. Jag har kollat med Saab i Clarks Summit om det fanns några "open recalls", det är garatigrejer som dom byter gratis. Tyvärr så var alla grjer bytta redan en gång. Så jag ska gagga med försäljaren igen.

2007-10-10 @ 14:54:11
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0