Kronlundskaka

Igår så gjorde vi Kronlundskaka. Men denna gång så fick min man att göra det mesta! Jag tänkte att det kanske är bra om han lär sig lite också. Jag tror att han tyckte det var ganska skoj... Fast han blev väl lite skraj de gånger han gjorde fel och jag fick lov att höja rösten för att han inte skulle göra så. Men i slutändan så blev det bra ändå. Teamwork!

          
Kenny vispar ägg & socker     Kakan i ugnen     Kenny gör kaffet till glasyren



         
            Kenny väntar på kaffet         Kaffet klart          Kenny sugen på en egen kopp



Kakan klar!


/Alexandra


Ps. Det ska bli dåligt väder i Boston i helgen, så vi funderar på att åka till Washington DC istället. Det skulle vara bättre väder där enligt prognosen. Så vi får se vad vi hittar på.     Ds.


Kommentarer
Postat av: Carola

Ser jätte gott ut. Ni kanske ska öppna "kak butik" tillsammans.
Kramen igen

2007-10-19 @ 17:57:02
URL: http://familjeneldhhammarstrom.blogg.se
Postat av: Marko

Ahaa.. du är så söt i förkläden Kenny ! Bra att Alexandra lär dig knepen med bakningen ! Jag ska inte sticka under stolen att jag inte bakar hemma ! Jag brukar baka bröd hemma här , ja då skriker ungarna , dom tycker att det är så gott när pappa bakar .. hörs..

2007-10-19 @ 19:00:33
Postat av: Marko

När ni kommer Hem , kommer du Kenny o hälsar på ? vid verket ...

2007-10-19 @ 19:15:09
Postat av: JW

Du ser ut som ett proffs

2007-10-19 @ 19:46:32
Postat av: Kenny

Mm, jag är ju såå söt. Offentlig förnedring är inte förbi än. Jag har tänkt att komma förbi på verket när vi kommer hem. Tror att det blir fredagen den 2 november. Kakan var god...

2007-10-19 @ 22:02:56
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: MOR

Hm, undrar om du ska få baka en sån där kaka när du kommer
hem också????!!!!
kram mor

2007-10-21 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0