2 veckor kvar....

....tills det bär av mot Sverige! Nån som saknar oss?
Tiden går så fort så man hinner inte med.
image342

Pratade med Micke idag en snabbis och han sa att vi var bortskämda med värmen här borta. Och det är väl sant. Vi får packa ner mycket varma kläder innan vi åker, speciellt jag som måste vara försiktig så jag inte får urinvägsinfektion igen...
Vi hade några dagar med kallt väder, och jag trodde att vintern började närma sig. Men både idag och igår så har vi över 20 grader ute. Skönt!
Jag passar på att tvätta så att jag kan torka tvätten ute. Det är bra, för då torkar den mycket fortare.

Idag har Marcus (en svensk här) och hans mamma varit förbi och lånat hem min symaskin. De skulle tydligen sy lite gardiner, och ville inte göra det för hand (vilket jag kan förstå).

Kenny har bett mig att göra en Kronlundskaka som han kan ta med sig till jobbet imorgon, så det ska jag försöka hinna med innan dagens slut oxå.

Jag känner att vi har lite saker kvar att handla innan vi åker hem, men det är ju lätt fixat... Men jag ska nog inte dra ut på det för länge, för det står inte på förrän vi åker.


Jag och Kenny har tänkt att vi ska försöka utnyttja helgen som kommer. Så vi funderar på att åka till Boston. Men om man ska åka dit med bil så är det ju en fördel om bilen funkar. Den har krånglat ganska mycket nu de senaste dagarna. Har pratat med försäljaren och han har beställt nån reservdel... Men när ska han byta den då? Så vi får väl se hur det blir med utflykter i helgen.

Boston by night

Fortfarande ingen som kommit på nåt mer som ni vill att vi köper med oss?  -Erik, inga vapen!



Nu borde jag gå och hänga upp tvätten som precis är klar.

Ha de

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Ja jag saknar er så det ska bli roligt att ni kommer hem längtar efter er ha en trevlig helg och hoppas bilen inte krånglar KRAM

2007-10-19 @ 06:06:46
Postat av: Carola

Vi längtar jätte mycket det vet du!!!! Önskar att ni kom i morgon.
Kramar i massor

2007-10-19 @ 09:23:51
URL: http://familjeneldhhammarstrom.blogg.se
Postat av: Jon West

Tja! Har ni skrivit nån tidplan för Sverige :-) Ibland tycker jag att ni skriver saker på er blogg som är lite för personliga för att alla ska läsa det... Vi ses ;-)

2007-10-19 @ 15:44:34
Postat av: Alexandra

Tur att vi bestämmer själva vad vi skriver då.

2007-10-19 @ 16:31:37
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Jon West

Eller otur för oss läsare...

2007-10-19 @ 17:09:30
Postat av: Anita

Seriöst. En blogg är personlig ju! .. läs inte bloggen då :P

2007-10-19 @ 17:38:07
URL: http://mrsanita.blogg.se/gravid
Postat av: Carola

Om det stör dig behöver du inte läsa! Vi andra är faktiskt intresserade av vad som händer där borta. Även om vi kan prata med dom i telefon så vet vi inte allt.
Jag tycker ni skriver jätte bra båda två.

Puss och kram på er där borta!!

2007-10-19 @ 17:55:22
URL: http://familjeneldhhammarstrom.blogg.se
Postat av: svärmor

Det ska bli kul att få rå om er en helg. Jag ser fram emot det. Ska se till att jag inte jobbar då.
kram på er

2007-10-21 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0